bieliźniarstwo i pończosznictwo

Triumph zmienia logo (6289)

Triumph International jeden z bardziej znanych światowych producentów modnej bielizny zdecydował się na odświeżenie i odmłodzenie wizerunku oraz wyodrębnienie trzech grup produktowych. Każda z nich adresowana będzie do innej grupy wiekowej.
Od stycznia 2008 nowy corporate design będzie obecny w globalnej komunikacji – między innymi w kampanii reklamowej wiosna-lato 2008. Nowe logo to wyraz procesu, który ma na celu doprowadzenie do harmonijnego postrzegania marki Triumph w wymiarze globalnym. Głównym krokiem w tym kierunku jest zdefiniowanie trójczłonowej architektury marki. Marka Triumph to trzy podstawowe filary: “Miss Triumph”, “Triumph” oraz “Classics by Triumph”. Każdy z filarów otrzymuje własną komunikację. Dzięki temu odpowiednie produkty są adresowane do konkretnych, odmiennych grup docelowych, nie tracąc przy tym wspólnej istoty marki, która utożsamia kompetencje, zaufanie, inspiracje i czar.

reklama

Jak czytamy w komunikacie prasowym nadesłanym do redakcji Magazynu Bieliźniarstwo & Pończosznictwo – w nowym logo sztywne i racjonalne elementy ustępują bardziej emocjonalnym i otwartym. Kolor czerwony, jako symbol zmysłowości, pozostaje podstawowym elementem corporate design. Zrezygnowano natomiast z surowego czerwonego prostokąta stanowiącego tło logo. Korona Triumph, jako symbol czaru i inspiracji, pozostaje podstawowym elementem znaku. Ponadto dotychczasowy krój pisma ustąpił lżejszemu i ponadczasowemu, zrezygnowano także z dopisku “International”. Tym samym nowe logo jest bardziej nowoczesne, lżejsze i kobiece, a nowy krój pisma czytelniejszy. Po raz pierwszy nowe logo pojawiło się we własnej sieci sprzedaży, przy okazji otwarcia salonu Triumph w Madrycie 7 czerwca 2007 roku. 22 czerwca nowe logo zaprezentował sklep Triumph w Zurychu. Także w czerwcu nowy znak graficzny pojawił się na rynku azjatyckim – najpierw w Shop-Corner w Singapurze.

reklama
Spis treści aktualnego numeruWydania archiwalne