bieliźniarstwo i pończosznictwo

Złoty Laur Konsumenta 2007 w kategorii rajstopy przyznany (4821)

Należąca do firmy Ferax marka rajstop Gatta została po raz trzeci uhonorowana złotym Laurem Konsumenta w kategorii rajstopy. Drugie miejsce w rankingu zajęła firma Adrian, trzecie – Bellinda, a wyróżnienie otrzymała firma Karina.
Grupa Media Partner już po raz trzeci przeprowadziła ogólnopolskie badania, które pozwoliły wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi ogólnodostępne na krajowym rynku. Wynika z nich, że oferowane przez firmę Ferax rajstopy cieszą się bardzo dobrą opinią i dużą popularnością wśród polskich konsumentek, są najczęściej przez nie wybierane, polecane innym oraz pozytywnie oceniane. Dzięki temu otrzymały ogólnopolskie Złote godło “LAUR KONSUMENTA 2007 “ w kategorii “Rajstopy”.
To, do kogo powędrowało godło, zostało rozstrzygnięte w oparciu o badania popularności produktów i usług na polskim rynku. Są to opinie społeczeństwa zweryfikowane ankietami.

reklama

“Laur Konsumenta” to największy program konsumencki w kraju, pozwalający wyłonić co roku najpopularniejsze produkty i marki w prawie 300 kategoriach. Organizatorzy nie zapomnieli w nim o produktach regionalnych. Są one oceniane przez odbiorców w odrębnej kategorii. Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, podobnie jak w poprzednich latach, przynosi producentom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań, które produkty obecnie są liderami popularności w swojej grupie? Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu – Grupę Media Partner – są tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta. Ponieważ wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci, dlatego wartość takiego godła dla zwycięzców jest bardzo znacząca i odzwierciedla tendencje występujące na rynku. Nie klasyfikujemy wielkości sprzedaży, lecz opinie mówiące, który produkt postrzegany jest jako najlepszy. Przyznane godła nie tylko trafiają na opakowania produktów. Można je spotkać na stronach internetowych firm-laureatów, w reklamach telewizyjnych, na banerach zewnętrznych, w folderach reklamowych etc. Stały się potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie, można powiedzieć, formą zbiorowej rekomendacji. Wszelkie informacje dotyczące programu można uzyskać na stronie internetowej: www.pg.info.pl, a także u organizatora Grupy Media Partner.
Dla przypomnienia podajemy listę ubiegłorocznych laureatów: Gatta (Złoty Laur), Marilyn (II miejsce), Sanpellegrino (III miejsce).
W kolejnym numerze Magazynu przedstawimy tegorocznych Laureatów z następujących kategorii: Bielizna – ekskluzywna, Bielizna – przyjazna ciału, Bielizna – zagraniczni producenci, Bielizna – polscy producenci. Już dzisiaj zapraszamy do lektury.

reklama
Spis treści aktualnego numeruWydania archiwalne